Blog

Google Analytics: welke doelen kun je meten?

On september 3, 2017, Posted by , In Analytics, With Reacties uitgeschakeld voor Google Analytics: welke doelen kun je meten?

Veel bedrijven maken gebruik van Google Analytics. Tenminste, veelal heeft de webbouwer de code van Analytics in de site gezet en wordt er dus data verzameld over de bezoekers van de website. Maar weinig bedrijven hebben nagedacht over wat ze nu precies willen weten van de bezoekers van hun website….

Beginnen met Contentmarketing

On januari 7, 2016, Posted by , In Homepage,Online Marketing, With No Comments

Als zelfstandig ondernemer wil je graag met je vak bezig zijn. Maar bij ondernemen komen nog veel meer zaken kijken wat niks heeft te maken met dat vak. De boekhouding doen, administratie bijhouden én ook marketing is een heel belangrijk onderdeel van ondernemen. Maar als je bijvoorbeeld werkzaam bent als…

Wet- en gedragscode bij e-mailmarketing

On oktober 28, 2015, Posted by , In E-mailmarketing, With 1 Comment

Sinds de opkomst van het gebruik van e-mailmarketing zijn ook de wet- en gedragscodes op dit gebied de laatste jaren aangescherpt. Om boetes en/of berispingen van de ACM (Autoriteit Consument & Markt) voorheen de OPTA (Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit) en de Reclame Code Commissie te voorkomen hebben we een…